فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه عده‌ای از کارکنان در شهرداری ساعت سیگار کشیدن‌شان از ساعت کاری‌شان بیشتر است، گفت: نباید بیش از این شهرداری ها فربه شوند.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، بر سرعت در اتمام پروژه‌های عمران شهری تاکید کرد.

ابوالقاسم پالیزگیر شوراهای اسلامی و شهرداری ها نهاد عمومی غیردولتی دانست و مهم ترین وظیفه دولت را هدایت و حمایت از شوراها و شهرداری ها عنوان و تصریح کرد: فرمانداری در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت : بحث مقاوم سازی را باید جدی بگیریم و اولویت مباحث ما باید سلامت مردم در هنگام بحران باشد .

پالیز گیر گفت: شهرداری‌ها چشم به منابع مالی دولت نداشته باشند چرا که درآمدهای دولت به شدت کاهش یافته و شهرداران باید به فکر در آمدهای پایدار باشند .

پالیز گیر افزود: شهرداری ها باید خانه تکانی کنند چرا یک شهرداری که چارت سازمانی اش مصوب شده ۱۰۲ نیرو داشته باشد سه برابر این تعداد نیرو جذب کرده است.

وی گفت: برای مثال شهرداری چهارباغ ماهانه‌بیش از یک میلیارد حقوق به پرسنل خود می‌دهد با این مبلغ چیزی برای عمران شهری نمی ماند.

فرماندار ساوجبلاغ خطاب به شوراهای اسلامی گفت: این وظیفه شماست مدیریت کنید که برای رایی که گرفته اید کسی را جذب شهرداری نکنید و بیش از این شهرداری ها را فربه نکنید.

پالیز گیر افزود نیروهایی را در شهرداری می شناسم که اصلا معطل هستند و بیش از ۱۷۰ ساعت اضافه کاری می گیرند و یک ساعت هم حضور فیزیکی ندارند .

وی گفت عده ای دیگر از کارکنان در شهرداری ساعت سیگار کشی هایشان از ساعت کاری‌شان بیشتر است .

وی افزود خوب است شوراهای اسلامی آشنا به قانون و مقررات باشند .

پالیز گیر گفت :شوراهای اسلامی در هر دستگاهی نماینده دارند این یک ظرفیت است باید از آن بدرستی استفاده کنید .

فرماندار ساوجبلاغ افزود :شهرداران مدیران بحران هم هستند اگر خدای نکرده زلزله یا حادثه ای رخ دهد به من بگویید برای ساده ترین کار مثل قبرستان که گنجایش لااقل ۲ هزار نفر را داشته باشد فکر کرده اید.

پالیز گیر گفت: شهر جدید هشتگرد اصلا قبرستان ندارد ۵ دوره از تشکیل شورا و شهرداری می گذرد چه کاری در این خصوص انجام شده است .

مدیر کل شهری و شورای اسلامی استانداری البرز هم طی سخنانی خواستار خروجی متناسب از این جلسات شد .

مجتبی عسگری افزود: کاری کنید که در پایان کار مردم قضاوت درستی از شما بکنند .

وی گفت: جلسات کارشناسی اینگونه بسیار کار ساز است اگر خروجی داشت هر ماه بر گزار کنید تا خدمت بهتری به مردم ارائه دهید .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.