به گزارش ایرنا،محمد علی نجفی روز چهارشنبه دربازدید از ورزشی، تفریحی ، دهکده آبی پارس، واقع در گرمدره کرج افزود: اولویت اول کشوراشتغال است، در استان از طرح های گردشگری تفریحی که با اولویت ایجاد شغل برای جوانان منطقه باشد حمایت خواهد شد.
وی با اعلام حمایت از سرمایه گذارانی که برای رونق اشتغال حرکت می کنند، ادامه داد: توسعه طرح مجموعه تفریحی، ورزشی پارس اگر به ایجاد فرصت های شغلی منتهی شود علاوه تحقق گامی در جهت اشتغالزایی، می تواند سبب تبادل سرمایه در منطقه باشد.
استاندارالبرز دررابطه با حمایت استان از طرح های گردشگری نیز گفت: با تسهیلاتی که دولت در بخش گردشگری اختصاص خواهد داد از این پروژه نیز حمایت خواهد شد.
وی در ادامه خواستار آن شد تا شهرداری گرمدره و اعضای شورای اسلامی شهر، پیگیر نیازها و اولویت های توسعه این منطقه شوند.
نجفی ضمن بازدید از مجموعه استخر و سالن های خدماتی این مجتمع گفت: این منطقه از حیث همجواری با استان تهران و قرارگیری در مبداء ورودی کلانشهر کرج به جهت دسترسی مسیر مستعد استقرار مسافران و گردشگران است.
وی با اشاره به قرارگیری مجتمع تفریحی، ورزشی دهکده آبی پارس در موقعیت دسترسی مناسب، افزود: جمعیت دو و نیم میلیون نفری کرج نیازمند وجود چنین مراکز گردشگری و تفریحی است و این مجموعه زیرحرکتی مثبت در جهت تحقق اهداف گردشگری در استان برداشته است.
استاندار البرز با بیان اینکه این منطقه تفرجگاه خوبی برای گردشگران محسوب می شود، خاطرنشان کرد: این باید هنرمدیران شهری در مناطق باشد که از ظرفیت تردد مسافران به عنوان فرصت برای ارز آوری داخلی در منطقه استفاده کنند و بیش از پیش بسترهای جذب سرمایه گذار و گردشگر در آن ایجاد شود.
دراین بازدید که با حضور استاندار البرز، هیات مدیره پروژه دهکده آبی پارس، شهردار گرمدره و اعضای شورای اسلامی این شهر همراه بود؛ طرح توسعه این مجتمع و اولویت ها تشریح شد.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.