به گزارش ایرنا، دراین مراسم مردم کرج با پیکر مطهر شهید محمداکرم ابراهیمی با نام جهادی 'رئوف' از فرماندهان لشکر فاطمیون که درجریان پاکسازی شهرابوکمال دراستان دیرالزور سوریه و در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) به شهادت رسید و پیکر پاک شهید حسین یاوری یکی دیگر از رزمندگان لشکر فاطمیون
وداع کردند.
سردار سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان البرز دراین مراسم به خانواده این شهدا گفت: امروز رزمندگان زیادی آماده هستند تا انتقام خون فرزندان شما را بگیرند زیرا ما قول داده ایم و انتقام می گیریم که نمونه آن زمانی بود که وقتی در میرجاوه، برادران مرزبان ما به شهادت رسیدند گفتیم انتقام می گیریم و نابودی گروهک فرقان و جلیل قنبرزهی انتقام آن بود.
وی افزود: وقتی از جهاد سخن به میان می‌آید و حریم عقیده و دین و مقدسات به خطر می‌افتد، آنگاه برای آن‌ها که غیرت دارند و خدا باورند، دفاع از این حریم، حد و مرز نمی‌شناسد. که این را مؤمنانی از ایران، عراق، افغانستان و پاکستان در این برهه حساس از تاریخ، در مقابل تفکرِ تکفیر، جهالت و وحشیگری در عراق و سوریه ثابت کرده‌اند.
وی ادامه داد :توفیقات فاطمیون در جبهه مقاومت در دو چیز نمود بیشتری دارد؛ یکی ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و محبت اهل بیت(ع) و دیگری روحیه شجاعت و آمادگی رزمی است؛ فاطمیون در مبارزات و جهاد در افغانستان شرکت داشته‌اند و تجربه دارند و بسیاری هم چون در محیط کوهستانی پرورش یافته‌اند و در جبهه‌های سوریه که اقلیم مشابهی دارد بخوبی مبارزه می‌کنند، به همین دلیل دشمن تکفیری از شنیدن نام فاطمیون به لرزه می‌افتد و هراس دارد.
وی با بیان اینکه امروز میدان‌های جهاد و دفاع ما از مرزهای کشور فراتر رفته است، گفت: امروز میدان‌های جهادی و عملیاتی توسعه پیدا کرده و دیگر مانند دفاع مقدس در مرزهای جمهوری اسلامی محصور نیست.
مراسم وداع دیگری با پیکر شهید محمداکرم ابراهیمی روز چهارشنبه 29 آذرماه با حضور خانواده و همرزمان شهید در معراج شهدای تهران برگزار می شود.
همچنین تشییع پیکر پاک این شهید روز جمعه اول دی ماه در منطقه عباس آباد محمدشهر با حضور مردم شهید پرور استان، هموطنان و همرزمان این فرمانده شهید انجام و در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) محمدشهر به خاک سپرده می شود.
مراسم تشییع شهید حسین یاری نیز روز جمعه یکم دی ماه ازساعت 9 صبح در عباس آباد میدان شهیدان جباری مهر برگزار و در بی بی سکینه به خاک سپرده می شود ، مراسم ختم همان روز از ساعت 14 الی 16 در مسجد حضرت ابولفضل خیابان شهید باهنر درعباس آباد برگزار می شود.
6156/ 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.