نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، گفت: خدمت به مردم هدف اصلی مدیران است که با وجود داشتن اختلاف لازم است از چند مسیر به هدف مشترک حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کرج، گفت: اساس کار فرمانداران باید توصیه‌های امام علی به مالک اشتر باشد.

وی افزود: جایگاه استان البرز به واسطه داشتن عنوان استان معین پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. موارد متعددی در توسعه این شهر دخیل است که باید با مدیریت، بکار بست . 

وی با اشاره به موانع توسعه البرز، تصریح کرد: مشکلاتی همچون مهاجرت گسترده و نامتعارف، توسعه نامتوازن شهر، معضلات حاشیه نشینی، بیکاری و موانع تولید و اشتغال از جمله مواردی است که باید به صورت جدی و با همدلی و به دور از سیاسی نمایی، پیگیری و موانع برداشته شود.

کولیوند افزود: ما مخالف فکرهای مختلف نیستم و یک هدف را دنبال می کنیم و چیزی که باید از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد، استفاده از نیروهای موثر و متخصص، است.

وی با اشاره به شناخت شهر، اظهار داشت: در آستانه ورود به سی و نهمین سال انقلاب، لازم است با اطاعت از مقررات و کمک از دستگاههای خدمات رسان، نگاه محبت آمیزی داشت که شهر کرج و استان البرز، مامن کسانی باشد که با مشکل روبرو بودند. 

کولیوند با عنوان اینکه نمایندگان کرج توانستند وحدت خود را در مجلس شورای اسلامی حفظ کنند، تصریح کرد: اگر خدمت می کنیم باید برای مردم باشد لذا در این راه، اختلاف تفکر هم اگر وجود داشته باشد، نباید اجازه داد در اجرای کار خللی پیش آید.

نماینده مردم کرج در مجلس با وعده حمایت از مدیران استانی، خاطرنشان کرد: می خواهیم با در نظر گرفتن اولویت‌های جدید، با ابزار و تدبیر لازم، مشکلات شهر و استان را برطرف کنیم.

وی خطاب به شفقی، گفت: حمایت بخش مهم آسارا که حدود 38 سال با مشکلات متعددی روبرو بوده و بخشداران با مشکلات متعدد، مواجه بودند. ضرورت دارد مردمی که در 55 کیلومتر آبادی زندگی می کنند، نیازمند حمایت ویژه خواهند بود که لازم است حدود 80 کیلومتر از ابتدای جاده تا تونل کندوان به صورت ویژه، دیده و مشکلات برداشته شود.

شایان ذکر است مراسم تودیع معارفه فرماندار کرج با حضور گسترده جمعی از مدیران، مسئولان ادارات کرج، نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی، میهمانان گیلانی و اصحاب رسانه، برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.