به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مطالعات و بررسی‌های تخصصی پیرامون ابعاد مختلف پایانه های شهری، بهسازی و امکان‌سنجی راه‌اندازی مراحل دوم با حضور کارشناسان این سازمان و حوزه‌های فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر آغاز شد.
عزیز صدرنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با اعلام این خبر افزود: اقدام یاد شده بر مبنای مطالعات تخصصی، موضوعی حائز اهمیت در مدیریت شهری است که با هدف کسب بازدهی حداکثری از اقدامات و بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده در شهرها صورت می‌پذیرد.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی پایانه‌های مسافربری سطح شهر در سال‌های گذشته، بعضاً بدون نیازسنجی‌های تخصصی لازم و تحلیل ابعاد مرتبط با این مراکز بوده که برخی مشکلات ترافیکی در نقاط پرتردد شهر معلول همین موضوع است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: پایانه های شهید چمران، شهید سلطانی، پایانه عبوری البرز، پایانه عبوری ۴۵ متری گلشهر، پایانه میدان دانشگاه حصارک، پایانه رجایی‌شهر و پایانه‌ی شهید سلطانی شرقی(ایستگاه تاکسی‌های تهران) مورد مطالعه و بررسی قرار گرفتند تا نیازهایی همچون بهسازی، اصلاح هندسی و احداث فازهای دوم در این پایانه ها، مبتنی بر امکان‌سنجی های تخصصی در دستور اجرا قرار گیرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 817542
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.