رئیس کل دادگستری البرز گفت: فرودگاه پیام مجهز به باندی است که ظرفیت پذیرش بزرگترین هواپیماها را داراست ولی این ثروت‌های عظیم بلااستفاده مانده‌اند.

به گزارش ایلنا از کرج،احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز در جلسه شورای قضایی استان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود رقابت سازنده و تعامل دستگاه‌ها به پیشرفت استان کمک کند به مشکلات فرودگاه پیام اشاره و بیان کرد: اخیرا در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم مشخص شد قابلیت‌های خوبی برای توسعه استان را در خود جای داده است ولی مشخص نیست مسئولان چرا توجه لازم را به این مجموعه که می‌تواند در پیشرفت استان موثر باشد ندارند.

وی با بیان قابلیت‌های فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام یادآور شد: این فرودگاه مجهز به باندی است که غول پیکرترین هواپیماها اعم از باری و تجاری می‌توانند فرود بیایند که در کمتر فرودگاه کشور چنین قابلیتی وجود دارد یا در منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند به رشد و توسعه سریع استان کمک کند ولی این ثروت‌های عظیم بلااستفاده مانده‌اند بنابراین ضرورت دارد مسئولان از هر تلاش و کوششی که به رشد این مجموعه منجر می‌شود دریغ نکنند.

فاضلیان به مشکل تملک اراضی و تعیین‌تکلیف وضعیت سند ملکی فرودگاه پیام اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول،حساسیت و همکاری لازم را داشته باشند که قطعا حل این موضوع آثار خوبی برای استان خواهد داشت ولی متاسفانه تاکنون زمان زیادی از دست رفته و گام‌های موثری برداشته نشده است.

وی به حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات فرودگاه پیام تاکید و بیان کرد: باید کمک شود تا این مجموعه با جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و رفع موانع موجود فعال‌تر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.