به گزارش ایرنا، احمد دانیالی عصر روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز با بیان اینکه گردشگری یکی از ارزان ترین بخش ها برای ایجاد اشتغال در کشور است، اظهار داشت: اشتغال یکی از مواردی است که امروز کشور با آن درگیر است، به همین منظور با توجه به اینکه برای ایجاد شغل در این بخش نیاز به هزینه زیاد نیست می توان با برنامه ریزی بیشتر و با عزم ملی و کمک گرفتن از کسانی که می توانند یاری رسانی کنند شغل های زیادی را ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه با ورود هر 6گردشگر خارجی به کشور یک شغل ایجاد می شود،افزود: برای افزایش گردشگری عزم ملی نیاز است و باید حوزه هایی نیز که سبب رونق گردشگری می شوند، افزایش یابد.
دانیالی به البرز به عنوان یک چهارراه ارتباطی اشاره و گفت: با این وجود در استان، ماندگاری گردشگری جدی وجود ندارد و باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که شاهد افزایش ماندگاری گردشگری باشیم.
در ادامه این مراسم از زحمات عبدالناصر میرچی، مدیر کل سابق اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری البرز تقدیر و حجت الاسلام فخرالدین صابری به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.
7414/ 1535 خبرنگار:وحیده عسکری**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.