مدیرکل بهزیستی البرز گفت:استان البرز با میزان آسیب بسیار زیاد و فراتر از استان های دیگر، درگیر چالش ها و گرفتاری ها و مشکلات است اما منابع و امکانات بسیار نامناسب و کمی در اختیار داد.

به گزارش ایلنا از کرج،داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز در کارگاه آموزشی دادگاه درمان مدار خطاب به مدیران مراکز ترک اعتیاد اظهار داشت: همکاری بین اداره بهزیستی و شما کاملا دو طرفه و مفید است بدین جهت که خدمات ارزشمندی که شما ارائه می‌دهید بعنوان رابطی بین سازمان بهزیستی و جامعه هدف است.

وی افزود: استان البرز با میزان آسیب بسیار زیاد و فراتر از استان‌های دیگر درگیر چالش‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلات است که منابع و امکانات بسیار نامناسب و کمی را دارد که هیچگونه همخوانی ندارد.

مدیرکل بهزیستی افزود: دادگاه درمان مدار که در حوزه اعتیاد قرار است انجام گیرد بسیار رویکردی متفاوت دارد و بخش عمده ای از این عملکرد به بهزیستی واگذار شده ارتقای کیفیت خدمات و نحوه ارائه این خدمات بسیار متفاوت خواهد بود.

این مسئول گفت: کمترین سهم و کمترین تقصیر برعهده این افراد است که ساختار اجتماعی اقتصادی و آموزشی باعث این قضایا شده و رویه اکنون تغییر کرده و این بسیار کار جدیدی است و بیماری اعتیاد باید درمان شود.

بیات نژاد گفت : دادگاه درمان مدار شیوه ایست انسانی ، علمی ، اصولی و قوای انتظامی نیز در کنار ما حضور فعال در این زمینه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.