به گزارش ایرنا، سازمان بسیج رسانه استان البرز برای دومین سال متوالی جشنواره رسانه ای ابوذر را با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه های کشور و ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر کشور برگزار می کند.
این جشنواره با حضور فعالان عرصه ی رسانه ای در خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های دیداری و شنیداری، پایگاه های خبری و عکاسان برگزار می شود.
رئیس بسیج رسانه استان البرز در عصر روز یکشنبه در آیین پایانی این جشنوراه با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره ابوذر استان البرز نسبت به سال گذشته افزایش کیفی و کمی داشته است، گفت: 417 اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده است.
ابراهیم نوروزی‌فر افزود: این جشنواره با رویکرد ایجاد تامل بیشتر اصحاب رسانه بر آرمان‌های انقلاب و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در استان است.
وی با بیان اینکه این جشنواره برای دومین مرتبه در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: استقبال در سال جاری نسبت به سال گذشته در زمینه کیفیت و کمیت آثار، بهتر بوده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 313 اثر به دست جشنواره رسید، بیان کرد: در سال جاری 417 اثر که قابل پذیرش بوده است به جشنواره رسید که نزدیک به 56 اثر رسیده با محورهای تعیین شده مطابقت نداشت.
نوروزی‌فر با بیان اینکه افزایش آثار ارسالی به جشنواره ابوذر در سال جاری، نشان دهنده پیوست بیشتر اصحاب رسانه با بسیج رسانه است، اضافه کرد: بیشتر آثار ارسالی به ترتیب در قالب یادداشت، عکس و گزارش بوده است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از داوران جشنواره از داوران کشوری و تعدادی از داوران استانی هستند، گفت: آثاری که رتبه‌های بین یکم تا سوم را کسب کرده اند، به جشنواره ملی فرستاده می شوند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.