به گزارش ایرنا، امیر غفرانی در جلسه مشترک با هیات های ورزشی که عصر شنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده روی به همت هیات همگانی به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود،افزود: دو رویداد بزرگ تحت عنوان روز جهانی کودک و مسابقات جام شاهد به مدت ده روز در استان البرز برپا می شود.
غفرانی گفت: در رشته تکواندو جزو سه استان برتر کشور هستیم و بانوان البرزی نیز در رتبه نخست قرار دارند.
وی افزود: نگاه ویژه مسئولان به ورزش بسیار حائز اهمیت بوده و در جهت پیشبرد اهداف یاری رسان خواهد بود از این رو اهتمام ویژه ای در جهت پیشرفت ورزش استان خواهیم داشت.
قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست با اشاره به اینکه داشتن دید جامع و همه جانبه در حوزه ورزش ضرورت دارد افزود: شورای گسترش با ایجاد مرکز علمی کاربردی ورزش در 5 رشته مختلف موافقت کرده است.
وی ادامه داد: ورزش سالمندان به عنوان یک رشته دانشگاهی در مرکز علمی کاربردی راه اندازی می شود.
در ادامه این نشست رییس هیات کبدی استان البرز گفت: مسابقات پارا اسیاسی کبدی با حضور بیش از دو هزار ورزشکار در کشور دبی برگزار شد و از تیم ایران 140 نفر به این دوره از مسابقات اعزام شدند که از این تعداد 8 ورزشکار البرزی بودند.
مهران جوادی نیا افزود: ورزشکاران البرزی در این دوره از مسابقات موفق به کسب 9 طلای رنگارنگ در بخش معلولین، کم بینایان و نابینایان شدند.
وی اضافه کرد: شرکت در مزایده در خصوص واگذاری سالن ها برای هیات های ورزشی بسیار سنگین بوده و ‌مشکلات فراوانی را برای هیات ها ایجاد می کند از این رو اکنون هیات های بسیاری در البرز سالن تمرین مناسب ندارند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.