به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد با تسلیت جان باختن 2 دانش آموز و 2 معلم این شهرستان در سفر راهیان نور افزود: این عزیزان در مسیر به نور به حضرت حق پیوستند و روح و روان مردم عزیز استان البرزرا همچنین نظرآبادی های عزیز را جریحه دار کرد.
خطیب جمعه نظرآباد اظهار داشت : دراین هفته بودجه سال97با نکات قوت وضعفی که داشت در شرایطی توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که به لحاظ اجتماعی،اقتصادی و سیاسی دچار مشکلات و ملاحظاتی در سطح جامعه و اخبار عمومی است.
وی ادامه داد: لازم است که همه ما با خویشتن داری با تدبیر و با همه جانبه نگری و اگر مطلبی داریم ارایه دهیم که دشمن با هجمه های روانی در بستر فضای مجازی به دنبال تضعیف سرمایه های اجتماعی ماست.
امام جمعه نظرآباد اظهار داشت:دشمنان می خواهندکاری بکنند که مردم به دولتمردان و به مسئؤلانشان اعتماد نداشته باشند و آنها می خواهند کاری بکنند که نسبت به آینده ناامید بشویم.
وی تاکید کرد که اصحاب قلم و بیان باید در اظهار نظرهاشان از شتاب زدگی بپرهیزند و آنچه را می نویسند یا بیان می کنند متناسب با منافع و مصالح نظام باشد.
خطیب جمعه نظرآباد در بخش دیگری از سخنانش گفت:هفته ای که در پیش داریم روز وحدت بین حوزه و دانشگاه است ، یکی از برنامه های مهم و استراتژیک اسلام عزیز از اولین روزهای طلوع آفتاب اسلام ایجاد هماهنگی وحدت بین اقشار مختلف توسط پیغمبراکرم(ص)بود.
وی بیان کرد: امام(ره)که احیاءکننده شریعت نبوی و ادامه دهنده ی راه انبیاء الهی(ع ) بود همواره تلاش کردند تا در صنوف مختلف مسلمان ها وحدت و محبت ایجاد کنند که یکی از اقدامات وحدت بین دو نهاد علمی و فرهنگی یعنی حوزه مقدس علمیه و دانشگاه بود و همواره براین وحدت تاکید داشتند.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.