مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه البرز از ظرفیت و پتانسیل‌های ویژه‌ای برای ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی برخوردار اســت گفت: لازمه موفقیت در این امر نیز وجود اطلاعات و آمارهای شــفاف است.

به گزارش ایلنا از کرج،جهانگیر شاهمرادی در جلسه شورای اداری با اشاره به اهمیت توجه به خوشه‌های صنعتی در استان اظهار داشت: خوشه صنعتی به مجموعه‌ای از واحدهای کسـب و کار گفته می‌شود که در یک منطقه جغرافیایی و یک گرایش صنعتی متمرکز شده و با همکاری و تکمیل فعالیت‌های یکدیگر، به تولید و عرضه تعدادی کالا و خدماتی می پردازند که از چالش‌ها و فرصت های مشترک برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه در ساختار خوشه‌ای، مجموعه‌ای از شرکت‌ها در یک مسیر و در جهت رفع موانع و مشکلات مشترک پیرامون خود با یکدیگر همکاری می کنند و در این مسیر از حمایت دولت برخوردار خواهند بود، افزود: استان البرز از ظرفیت و پتانسیل‌های ویژه‌ای برای ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی برخوردار اســت و لازمه موفقیت در این امر نیز وجود اطلاعات و آمارهای شــفاف و همکاری تمامی نهادهای دست اندرکار است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: توسعه خوشه های صنعتی، زمینه رسیدن به مقیاس بالا از جمله در تولید محصولات و ادامه خدمات و دستیابی به بازارهای جهانی را فراهم می سازد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.