ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این مدارس توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ساخته شده که سیستم گرمایشی آن مطابق با استاندارد نوسازی مدارس نیست.
وی با اشاره به انتشار اخباری در خصوص مشکل گرمایشی مدرسه محدثه و مدرسه شهیدان بغدادی در شهر جدید هشتگرد در فضای مجازی گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد متعهد شده تا نواقصی که در مدارس این شهر وجود دارد را برطرف کند.
پالیزگیر بیان کرد: شهرستان ساوجبلاغ از بالاترین نرخ مهاجر پذیری در کشور برخوردار است و هر ساله با سیل جمعیت مهاجر ، کمبود کلاس درس به یکی از مشکلات منطقه تبدیل می شود.
وی گفت : در مدرسه شهید بغدادی خرابی سیستم هوا ساز سبب برودت هوا و تغییر دمای کلاس های درس شد که باید بنا به ضرورت این مدرسه تا زمان رفع مشکل می بایست تعطیل می شد و نیازی به جایگزین کردن پتو و تهیه عکس و انتشار آن در فضای مجازی نبود.
وی اظهار داشت : درنشستی که چند روز گذشته داشتیم مقرر شد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ظرف مدت 15 روز نسبت به تامین سیستم گرمایشی مدرسه شهیدان بغدادی که هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال نیاز دارد،اقدام نماید.
رئیس اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ با تکذیب خبر منتشر شده در خصوص نبود وسایل گرمایشی در مدرسه شهیدان بغدادی گفت : خرابی وسایل گرمایشی این مدارس برای چند ساعت بوده که یک پدیده طبیعی است وبه سرعت این اداره وارد عمل شد و وسایل جایگزین گرمایشی نصب کرد.
عیسی بابالو افزود: یکی ازاین مدارس ٤ سال پیش توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ساخته شد واز همان بدو تحویل نواقصی از جمله سیستم گرمایشی داشت .
وی اظهار داشت: برای رفع نواقص فنی سیستم گرمایشی این مدرسه بالغ بر 600 میلیون ریال نیاز بود که
تامین آن در توان مالی آموزش و پرورش نبود.
وی گفت: با قولی که مسئولان شرکت عمران شهر جدید هشتگرد داده اند ظرف چند روز آینده سیسم این مدارس مناسب سازی می شود.
بابالو تاکید کرد که اکنون به صورت موقت از سیستم های گرمایشی دیگر برای گرم نگه داشتن کلاس های درس این 2 مدرسه استفاده می شود.
6155/1535خبرنگار: وحیده عسگری **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.