منوچهرغفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهرداری فردیس در آغاز راه است و هرچند هنوز برای بسیاری از پرداختی ها مجوز لازم وجود ندارد، اما به تدریج با موافقت شورای شهر و دریافت مجوزهای لازم، پرداخت های معوقه انجام خواهد شد و وضعیت دریافتی همکاران نیز بهتر از زمان شهرداری کرج خواهد بود.
وی با اطمینان خاطر به نیروها در خصوص دریافتی ها و بهبود شرایط فعلی نسبت به قبل از جدایی شهرداری فردیس از کرج، اظهار داشت: در هر صورت در حالت گذار و تغییر شرایط، نگرانی، احساس ناامنی و کمبودانگیزه در پرسنل طبیعی است.
وی افزود: در خصوص ارائه خدمات رفاهی کارکنان در حال پیگیری موضوعات مختلف هستیم که خدمات چون گذشته به همکاران ارائه خواهد شد.
غفاری با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در خصوص جدایی شهرداری فردیس از کرج، بر تکریم ارباب رجوع به عنوان مهمترین اولویت شهرداری این شهر تأکید کرد و گفت: با تغییرات انجام شده نگرانی هایی در خصوص دریافت خدمات از سوی شهروندان وجود دارد که نحوه برخورد و ارائه خدمات از سوی پرسنل شهرداری در راستای افزایش رضایتمندی و کاهش نگرانی شهروندان باید مورد توجه ویژه کارکنان قرار گیرد.
شهردار فردیس از اجرای مرحله نخست طرح ضربتی پاکسازی محله به محله در این شهر خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر فاز نخست طرح ضربتی ' پاکسازی محله به محله' توسط حوزه خدمات شهری شهرداری مرکز فردیس، در خیابان قریشی جنوبی محدوده شهرک سپاه با حضور 115نیروی خدماتی و 17خودروی سبک و سنگین انجام شد.
غفاری افزود: طی این اقدام ضربتی، جمع آوری خاک و نخاله، پاکسازی رفیوژ، رنگ آمیزی دیوارها، امحاء و پاکسازی تراکت های نصب شده بر تابلوهای معابر و تیرهای برق، جمع آوری موانع موجود از جمله پایه های روشنایی بدون استفاده در پیاده روها و اخطار به شهروندان برای جمع آوری مصالح ساختمانی موجود در پیاده روها از جمله اقداماتی است که در قالب طرح پاکسازی محله به محله در خیابان قریشی جنوبی صورت گرفت.
وی تسطیح اراضی بایر حاشیه معابر این خیابان را از دیگر اقدامات شهرداری در اجرای این طرح در خیابان ذکر کرد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.