مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوازدهمین دوره از مسابقات قرآن کارگران کشور به میزبانی استان البرز و با هماهنگی دفتر فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج با حضور 400 نفر از فعالان قرآنی جامعه کار و تلاش کشور از استان‌های کشور برگزار می شود.

وی افزود: افتتاحیه این دوره از مسابقات روز شنبه مورخ 18 آذرماه با حضور مسئولان وزارت متبوع و استان البرز در مرکز تربیت مربی آغاز و اختتامیه این مسابقات در روز 20 آذرماه خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز درباره رشته‌های این دوره از مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات(خواهران و برادران) در رشته‌های  قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خلیلی درباره اهداف برگزاری این مسابقات ابراز داشت: این مسابقات ویژه جامعه کارگری و خانواده‌های آنان است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در این  قشر در عرصه‌های استانی و کشوری با انگیزه ترویج سبک زندگی قرآنی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی- قرآنی در جامعه کار و تلاش و تعاون همه ساله به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی این وزارتخانه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در راستای توسعه فرهنگ کار شایسته در کشور، برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.