به گزارش ایرنا، علی اسکات ویتکویچ که سال ها به جرم روی آوردن به مکتب تشیع در زندان های ایالات متحده بوده، روز دوشنبه به مناسبت روز دانشجو در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج، افزود: از وجود افرادی مثل من که واقعیت های آمریکا را از نزدیک دیده و چشیده ام، می توان برای روشن سازی افکار عمومی بهره برد.
وی اضافه کرد:زمانی که به اسلام روی آوردم به این باور رسیدم که اسلام شیعی اسلام حقیقی است و آن اسلامی که آمریکایی ها ارایه می دهند، اسلام ناب نیست.
ویتکویچ گفت: در کشور مدعی دموکراسی به جرم انتخاب دین، شبانه به منزلم ریخته و با انواع توهین و بی حرمتی ها FBI مرا ربود.
وی ادامه داد:در زندان نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفتم اما با تمام تلاش شان برای شکستن ایمانم با تکیه بر خدا و اهل بیت نتوانستند به اهداف شان دست یابند.
ویتکویچ گفت:در زمان حضور رییس جمهوری وقت ایران در سازمان ملل، رسانه های وابسته به صهیونیست ها این سوال را از رییس جمهوری مطرح کردند که چرا افراد در ایران به دلایل دینی در زندان به سر می برند.
وی افزود: رییس جمهوری ایران نیز اینگونه جواب داد که در ایران کسی به دلیل مذهب به زندان نمی رود و برای جواب به این سوال ابتدا از زندان های ایالات متحده آغاز کنید، چرا که در زندان های این کشور کسانی به سر می برند که جرم شان تنها اسلام آوردن است.
ویتکویچ خاطر نشان کرد:زمانی که توجه رسانه های جمعی به حضور بنده در زندان جلب شد از من خواسته شد که یک سری اسناد را امضا و از اینکه مسلمان شده ام ابراز ندامت کنم.
وی ادامه داد: شکنجه های زیادی را به من اعمال کردند اما نتوانسته اند از اهداف ام دورم کنند.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.