به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در نشست شورای اداری البرز با حضور وزیر اطلاعات، افزود: تکریم ارباب رجوع تکریم انسان است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین به بحث مدیریت جدید در البرز پرداخت و افزود: با سابقه کاری که استاندار البرز داشته در مباحث اقتصادی امیدواریم با هماهنگی بقیه مسئولان استان در مسائل مختلف شاهد رشد و بالندگی باشیم.
وی ادامه داد: بخش مهم دیگر دراستان توجه به کارها و اولویت بندی است که باید کارهای مهم تر زودتر از سایر فعالیت ها محقق شود.
امام جمعه کرج گفت: در بحث تکریم ارباب رجوع باید این تکریم از سوی مدیر نسبت به کارگزاران دستگاه اجرایی نیز همراه باشد. دستگاه های اجرایی باید هرچه بیشتر دراین مسیر پیش روند.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: در البرز قابلیت های علمی، صنعتی، کشاورزی داریم که یکی از سرمایه های این استان به شمارمی رود.
وی گفت: همچنین در عرصه های مختلف نخبه داریم که مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته، بنابراین باید برنامه ویژه ای داشت و با تعامل کار را پیش برد.
امام جمعه کرج در بخشی دیگر به ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) اشاره کرد و افزود: همه انبیاء برای بشارت و انذار آمده اند تا چراغ هدایت بشری باشند و رسول اکرم (ص) دارای ویژگی های منحصر به فردی است.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.