به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیر کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری کرج در این جلسه با اشاره به اهمیت مرکز کنترل ترافیک و نصب دوربین های نظارت تصویری در شهر توسط این حوزه، خواستار همکاری هر چه بیشتر روسای ادارات ترافیک مناطق با این مرکز شد.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج نیز گفت: یکی از راهکارهای کاهش حجم ترافیک، دوربین متحرک ثبت تخلف است که تاکنون یکی از این خودروها در سطح منطقه منطقه 1 شهرداری کرج فعالیت خود را آغاز کرده است.
محمد حاجی جعفری، خاطر نشان کرد: این دوربین های متحرک ثبت تخلف، کمک شایانی به ارتقای رفتار ترافیکی شهروندان و جلوگیری از قانون گریزی می کند؛ در همین راستا برنامه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در آینده این است که هر منطقه دارای یک دوربین ثبت تخلف متحرک باشد تا بتوان ترافیک روان تری را در شهر شاهد بود.
بحث و تبادل نظر در رابطه با راه اندازی مسیر ویژه اتوبوس های تندرو در بلوار شهید بهشتی، ارائه گزارش از چگونگی روند اقدامات ترافیکی در طرح پاکسازی و نگهداشت شهر و درخواست از روسای ادارت ترافیک مناطق به منظور بهره گیری از امکانات و نیروهای برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح، از دیگر محورهای این جلسه بود.
هم چنین مقرر شد، در راستای تحقق اهدف طرح جهادی پاکسازی و نگهداشت شهر از پتانسیل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در زمینه ساماندهی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس استفاده شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 803060
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.