معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، از نجات کوهنورد مصدوم در ارتفاعات دیزین قله سیچال کرج پس از 14 ساعت، عملیات خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، داود رجبی، اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی تلفنی به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات 112، مبنی بر مصدوم شدن یک نفر از یک تیم 10 نفره در منطقه کوهستانی دیزین، قله سیچال در ساعت 12و بیست دقیقه روز جمعه، 10 آذر، یک تیم امداد و نجات کوهستان از پایگاه کندوان شهرستان کرج با هماهنگی مدیریت بحران استان، اقدام به عملیات نجات در محدوده اعلام شده کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: عملیات جستجو و نجات با توجه به ارتفاع 3720 متری، سرمای شدید، بارش برف و صعب‌العبور بودن مسیر برای نجات تیم گرفتار شده به بیش از 14 ساعت به طول انجامید.

رجبی با اشاره به حضور به موقع نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه امدادی و عملیات انتقال مصدوم در ساعت 6 و بیست دقیقه روز شنبه با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر با شماره 112 در سراسر استان به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به هموطنان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.