به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ علیرضا پوستی در جلسه مشترکی که با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار اردبیل برگزار شد با طرح مشکلات شهری عنوان کرد:رکود اقتصادی شهر تاثیر مستقیم بر درآمدهای شهرداری و شورای اسلامی شهر داشته است که اقدامات زیرساختی جهت تولید ثروت برای شهر در اولویت کارهای مسئولین باید قرار گیرد.

وی با اشاره به پتانسیل های گردشگری شهر اردبیل و جای خالی جشنواره های مختلف در این شهر افزود:کاهش چشمگیر مراجعین توریسم درمانی نیز باید آسیب شناسی و اصلاح شود چرا که اردبیل زمانی به عنوان قطب مراجعه آذربایجانی ها محسوب می شد و اخیرا این مراجعات کاهش یافته است.

پوستی در ادامه گفت: اقدامات مدیریت شهری با همکاری سایر ارگانها در ایجاد زیرساخت های گردشگری باید به گونه ای باشد که گردشگران برای اقامت طولانی در شهر رغبت داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر در پایان همچنین به لزوم هماهنگی ادارات در قالب مدیریت واحد شهری اشاره کرد و گفت: بدهی ادارات به شهرداری اردبیل نیز از دیگر مشکلات پیش روی ما است.

عزیز زاده نیز در ادامه به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر با طرح مسئله مدیریت واحد شهری که یکی از مصوبات مجلس بود گفت: هماهنگی برخی ادارات مرتبط در پیشبرد توسعه شهری بسار موثر خواهد بود که این مصوبه به دلایلی اجرایی نشد ولی امیدواریم با همکاری استانداری برخی از ارگانهای خدماتی با یک مدیریت واحد اداره شوند.

وی همچنین سرمایه گذاری را تنها راه نجات شهر عنوان کرد و افزود: شهر اردبیل ظرفیت هایی همچون دریاچه طبیعی شورابیل دارد که می تواند با جذب سرمایه گذارهای خصوصی به عنوان زیرساخت گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

عزیز زاده موضوع اشتغال جوانان را مطرح کرد و گفت: نبود اشتغال قشر تحصیل کرده را به شهرهای دیگر سوق می دهد که این موضوع رشد جمعیت را در شهر منفی کرده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 801302
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.