به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار اردبیل با ارائه گزارشی از درآمدها ی سال جاری شهرداری اردبیل در مقایسه با سالهای گذشته عنوان کرد: هیچ گونه از محل اعتبارات عمومی و خاص دولتی به شهرداری اردبیل تعلق نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به رکود اقتصادی و مشکلات مالی شهرداری ها خاطر نشان کرد: مطالبات شهرداری اردبیل از دستگاههای اجرایی مبلغی هنگفتی است.

شهردار اردبیل در تشریح وضعیت مالی شهرداری اردبیل به وضعیت صدور پروانه به عنوان یکی از کدهای درآمدی شهرداری اشاره کرد و افزود: صدور پروانه های سال 95 در مقایسه با سنوات گذشته کاهش چشمگیری داشت .

لطف اللهیان از تحقق 18 درصدی بودجه مصوب 96 در شش ماه اول امسال خبر داد و گفت: با وجود مشکلات مالی شهرداری اردبیل تلاش کرده است پروژه های عمرانی خود را فعال نگه دارد.

لطف اللهیان در بررسی مشکلات ناشی از عدم هماهنگی ارگانهای مختلف با شهرداری گفت: یکی از نمونه های بارز این عدم هماهنگی حفاریهای ادارات است که در زمان اعلام از سوی شهرداری انجام نمی گیرد و پس از آسفالت ریزی ها،ادارات تامین اعتبار کرده اقدام به حفاری می کنند که موجبات نارضایتی شهروندان را ایجاد می کند.

او همچنین در پایان گفت: 50 درصد از جمعیت استان اردبیل در شهر اردبیل ساکن هستند و توسعه این شهر و همسطح شدن با شهرهای هم تراز کشور حق شهروندان است و امیدواریم در دوران تصدی شما خدماتی هر چه بیشتر به شهروندان ارائه دهیم.

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در انتهای جلسه پس از اظهارات از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل در توسعه شهر اردبیل تقدیر کرد و گفت: توسعه شهر اردبیل را نمیتوان جدا از توسعه استان دانست چرا که مرکز استان همواره به عنوان تابلو تمام نمای استان محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مشکلات مالی شهرداری ها و دولت را نمیتوان نادیده گرفت افزود: نگاه مدیریتی صحیح و همکاری و حرکت تمامی ارگانها در کنار هم و با یک هدف بخشی از مشکلات را رفع می کند.

استاندار اردبیل بحث گردشگری و جذب سرمایه گذار را برای توسعه شهر امری مهم قلمداد کرد و افزود: شاهد اقدامات جدی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل هستیم و چنین اقداماتی راه را برای تشویق سرمایه گذاران هموار می کند

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 801296
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.