حسین رحمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آیین اختتامیه این نمایشگاه استاندار البرز از عملکرد اداره آموزش و پرورش استان البرز در امر پژوهش و فناوری تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه 20 هزار دانش آموز و معلم البرزی از نمایشگاه استانی پژوهش از نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز بازدید کردند، اظهارکرد: در چهارمین نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری 19 غرفه به آموزش و پرورش البرز اختصاص یافت که در آن 700 عنوان کتاب تالیفی معلمان پژوهشگر برای بازدید کنندگان دایر شد.
وی به فعال شدن میز مشاوره پژوهشی به عنوان یک ابتکار در غرفه سرای قلم این نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: در این سرا صاحبنظران عرضه پژوهش به سوالات دانش آموزان، معلمان و سایر بازدیدکنندگان در حوزه فرآیند پژوهش پاسخ دادند.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان البرزی به دبیرخانه استانی پژوهش 96 البرز 700 ایده ارسال کردند.
رحمانیان بیان کرد: از این تعداد 280 طرح برتر شناخته شدند که از این مجموعه 6طرح به عنوان ایده ی برتر دانش آموزی در نمایشگاه استانی پژوهش انتخاب و معرفی شدند.
وی یاد آور شد: در چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان در غرفه های پژوهش آموزش و پرورش البرز 350 کارگاه آموزشی پژوهشی در حوزه علوم نوین برگزار شد.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته پژوهش 100 نمایشگاه کتاب با عنوان پژوهش در مدارس البرز برپا شد.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: در هفته پژوهش از 100 دانش آموز پژوهنده تجلیل شد و بزودی از 120 معلم پژوهنده نیز تجلیل می شود.
رحمانیان اضافه کرد: در این نمایشگاه 200 تالیف از معلمان مولف البرز نیز برتر شناخته شد.
رحمانیان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه استانی سه پژوهش سرای دانش آموزی به نام های پژوهش سرای ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه 4 ، معلم ناحیه یک و باقرالعلوم ساوجبلاغ نیز توانستند رتبه برتر را در بین غرفه ها به خود اختصاص دهند.
وی تاکید کرد: سه سال متوالی است که آموزش و پرورش البرز موفق به کسب رتبه برتر در نمایشگاه پژوهش استانی پژوهش و فناوری می شود.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.