دکترسارا دشتگرد روز چهارشنبه در بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه پژوهش استان البرز اظهار داشت: در مرکز پژوهش های شورای شهر کرج ، سه پژوهش از قبل داشته ایم که 2 پژوهش آن زمانش پایان یافته ولی برروی هر سه کار می کنیم.
وی ادامه داد: اتصال شهرهای اقماری به کرج، تقاطع غیر همسطح و مدیریت ارزش و مدیریت منابع انسانی سه نمونه پژوهشی در مدیریت شهری کرج هستند که تا کنون انجام گرفته است.
دشتگرد گفت: در مورد منابع انسانی قرار شده از افرادی که درشهرداری کار می کنند بانک اطلاعاتی بر اساس مدارک تحصیلی ، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی تشکیل می شود و براساس توانمندی ها از آنان استفاده خواهد شد.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: بانک اطلاعاتی از قبل در شورای شهر کرج نبوده و در دوره پنجم شورا این بانک اطلاعاتی تعریف کرده ایم و تمام پژوهش های استان البرز و کرج در آن جمع آوری می شود.
وی بیان کرد: آثار پژوهشی در حوزه مدیریت شهری نیز از دانشگاه های استان جمع آوری می کنیم و هدف این است که دوباره کاری نشود و پژوهش هایی که عنوان های یکسان هستند دوباره بر روی آن ها کار نکیم و اگر قرار است کار شود در ادامه آن ها باشد تا به نتیجه بهتر برسیم.
وی گفت: درنمایشگاه هفته پژوهش البرز 2 رونمایی پویش مردمی شامل همیار شهر و دیگری من کرج را دوست دارم ، است.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در ایده همیار شهر به دنبال مسائله یابی در شهر هستیم و از سنینن پایین شروع کردیم و از مقطع ابتدایی و دانشجویان درگیر شده اند و از آن ها خواستیم در معرفی مشکلات و مسائل شهر به ما کمک کنند.
وی افزود: هر اقدامی اعم از کارهای عمرانی، اجتماعی، کشاورزی و غیره اگر بخواهد به موفقیت برسد مستلزم پژوهش هدفمند است که خوشبختانه جامعه به سمتی می رود که پژوهش محور می شود.
دشتگرد گفت: درمرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج برآن تاکید داریم که در شهر هر کاری لازم است باید مطالعه کافی روی آن انجام شود و سپس به سراغ آن برویم.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.