به گزارش ایرنا،فرشته فهمیده روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس در سالن شهید باهنر این ناحیه افزود: البته برای ساخت این مدارس به اختصاص بیش از 3 هزار مترمربع زمین نیاز است .
وی ادامه داد: قرار شد شورا و شهرداری فردیس زمین های با کاربری فضای آموزشی را بررسی و شناسایی کند تا این اعتبار ملی برای ساخت دو باب مدرسه برای فردیس اختصاص یافته در مناطق دیگر کرج هزینه نشود.
فهمیده گفت: مقرر شد تا آموزش و پرورش فردیس با اداره کل نوسازی مدارس استان هماهنگ شود تا ساخت وساز مدارس را هر چه سریعتر انجام دهد.
وی افزود: اعتبار ملی بین 12 تا 15 کلاس درس است که در نظر گرفته می شود و در زمان حاضر نیاز منطقه ساخت مدرسه است .
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: حدود 50 درصد فضای آموزشی مدارس شهرستان فردیس فرسوده است که به تخریب و بازسازی و یا بهسازی و مقام سازی نیاز دارد.
فهمیده افزود: نیاز شهرستان فردیس به فضای آموزشی فراتر از این است که گفته شود که دو مدرسه ساخته شود برای سال اینده که مقطع پیش دانشگاهی حذف خواهد شد پایه دوازدهم به فضای آموزشی نیازمند است که بتوانیم نیروی انسانی جذب کنیم و جذب نیروی انسانی بتواند تشکیل کلاس های خوب برای دانش آموزان داشته باشد.
وی در خصوص مشکل رانندگان سرویس مدارس شهرستان فردیس گفت: در حال انعقاد قرارداد در بین مدارس و پیمانکاران است.
فهمیده اظهار داشت: در 15 اذر ماه جاری به صورت قطعی و رسمی ضمانت بانکی را پیمانکاران به آموزش و پرورش تحویل دهند تا آموزش و پرورش با رسمیت شناختن ضمان بانکی قرارداد را رسما منعقد شود.
وی ادامه داد: مشکل رانندگان سرویس مدارس را فرمانداری فردیس پیگیری می کند اگر راننده سرویس شخصا به پلیس راهور کار را انجام می دهد جلوی آن گرفته شود و آموزش و پرورش بتواند باتوجه مشکلی که بین رانندگان سرویس مدارس و پیمانکار وجود دارد را حل و فصل کند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.