به گزارش ایرنا ،
** تقدیر وزیر آموزش و پرورش البرز
وزیر آموزش و پرورش در پیامی از کسب رتبه سوم استان البرز در رشد شاخص درصد قبولی دروس پایه سوم نظری در کشور تقدیر کرد.
سید محمد بطحایی در این پیام از خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در کسب رتبه سوم کشوری در رشد شاخص درصد قبولی دروس پایه سوم متوسطه نظری تقدیر کرد.
** شرکت دانش آموزان ساوجبلاغی در همایش کشوری فیزیک
مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ گفت: دانش آموزان مدارس نمونه دولتی معلم ، نمونه دولتی شرافت ،فرزانگان ۵ متوسطه دوم و شاهد امام رضا (ع) در سومین همایش کشوری فیزیک و زندگی در بخش دانش آموزی شرکت کردند.
عیسی بابالو افزود: سومین همایش کشوری فیزک و زندگی بخش دانش آموزی در پردیس حکیم فردوسی البرز برگزار شد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان منطقه با ارائه آزمایش های متنوع و جالب در زمینه الکتریسیته و مغناطیس ساخت دست سازه های جالب فیزیکی با عناوین پهپاد ، گیرنده و فرستنده رادیویی و آزمایش جالب تسلا و در این همایش شرکت کردند.
وی اضافه کرد: پژوهشسرای دانش آموزی باقرالعلوم شهرستان ساوجبلاغ با شناسایی و شکوفایی استعداد و ارتقای شایستگی دانش آموزان ،ایجاد شرایط و امکاناتی که رشد و پرورش خلاقیت ها و ارتقای دانایی و توانایی دانش آموزان را به تناسب استعدادها و علایق آنان فراهم می کند.
** کارگاه طرح طناب زنی در مدارس استثنایی البرز
رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش البرز گفت: نخستین کارگاه آموزش مهارت های طناب زنی برای آموزگاران پایه چهارم و مربیان تربیت بدنی مدارس آموزش و پرورش استثنایی این استان برگزار شد.
عباس کشاورز اظهار کرد: این کارگاه آموزش مهارت های طناب زنی با توجه به شیوه نامه آموزش مهارت های طناب زنی به دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار شد.
وی بیان کرد: در این کارگاه یک روزه ،کارورزان زیر نظر مدرس انجمن طناب زنی دانش آموزان با نحوه آموزش مهارت ها پرداخته و نکات ضروری در آموزش مهارت های طناب زنی به دانش آموزان با نیازهای ویژه را فرا گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: شیوه نامه این طرح به صورت آزمایشی به استان های البرز، شهر تهران و شهرستانهای تهران ابلاغ شده است که در صورت مثبت بودن نتایج ارزیابی اجرای آزمایشی طرح مذکور، این برنامه در سال تحصیلی آینده در مدارس استثنایی سراسر کشور اجرا خواهد شد.
** انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت: انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه سه کرج در بخش دختران و پسران با حضور روسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه دوم برگزار شد.
عبدالکریم رستمی افزود: به منظور گسترش نقش شوراهای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان مدرسه و نیز تحقق اصل دانش آموز محوری و مشارکت دانش آموزان در امر تصمیم گیری و تقویت مسولیت پذیری آنان این انتخابات برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این انتخابات ۲۰ نفر در دو بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند و در نهایت تعداد ۹ نفر به عنوان عضو اصلی هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه معرفی شدند .
وی اضافه کرد: اعضای هیات رئیسه دانش آموزی به عنوان مشاوران جوان آموزش و پرورش این ناحیه ایفای نقش می کنند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.