حسین رحمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به استقرار دبیر خانه کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا ، نخستین ایده بازار دانش آموزی با موضوع علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در نمایشگاه پژوهش استانی البرز اجرایی شد.
وی با بیان اینکه این ایده بازار با همکاری یک شرکت پژوهشی و پارک علم و فناوری البرز در دستور کاری - اجرایی این نمایشگاه قرار گرفته است ، خاطر نشان کرد: ایده بازار دانش آموزی با موضوع تجهیزات، محیط کشت، مهندسی بافت، کشت بافت گیاهی و فناوری های دیجیتال برگزار می شود.
وی تصریح کرد: علاقمندان تا ساعت 12 روز هشتم آذر ماه 96 فرصت دارند در این رقابت علمی - پژوهشی در قالب فن بازار دانش آموزی شرکت کنند.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: ارسال ایده ها به صورت حضوری از ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه در غرفه دبیرخانه ' غرفه شماره 93' و به صورت عیر حصوری تا ساعت 10 صبح چهارشنبه به آدرس mollasadra.stemcell@gmail.com و تلگرام به شماره 09104642787 است.
رحمانیان ادامه داد: نتایج اولیه این بازار دانش آموزی روز پنج شنبه همزمان با اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش در استان البرز اعلام می شود.
وی بیان کرد: فاع پروپوزال نیز بیستم و بیست و یکم اذرماه همزمان با همایش استانی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در البرز صورت می گیرد.
وی یاد آور شد: دانش آموزان مقطع متوسطه که مایل به شرکت در این ایده بازار هستند می توانند در کارگاه های جانبی دبیرخانه که در غرفه شماره 16 برگزار می شود شرکت کنند.
رحمانیان تاکید کرد: با توجه به دریافت حمایت های مالی برای ایده های برتر ، توصیه می شود تمامی دانش آموزان فعال در این حیطه در این ایده بازار شرکت کنند.
نمایشگاه استانی پژوهش به میزبانی دانشگاه پیام نور روز گذشته با حضور معاون رئیس جمهوری در البرز گشایش یافت.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.