به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج، گفت: رشد چشمگیر درآمد در 3 ماه گذشته، مبنی بر شعار سال (اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال) و با تمرکز بر توصیه های دکتر نصیری، مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت ها به منظور کسب درآمد مطلوب، با عددی قریب 50 درصد به ثمر نشست.
صدر نژاد افزود: با ادغام سه سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه ها، برخی رویه های سابق مورد بازبینی قرار گرفت و اصلاح در ساختار اداری و اجرایی تا حد ممکن اعمال شد.
بر این اساس و طی اصلاحات به عمل آمده توانستیم درآمد سازمان جدیدالتأسیس(سازمان حمل و نقل بار و مسافر) را از رقم ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دو ماه گذشته، به رقم ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ماه جاری برسانیم.
وی گفت: این افزایش درآمد معلول اتخاذ راهبرد چابک‌سازی در مجموعه بوده که صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه های جاری سازمان را به دنبال داشته است.
صدرنژاد اضافه کرد: در حال حاضر اولویت مهم این سازمان نوسازی ناوگان اتوبوس‌های درون شهری و خرید اتوبوس‌های جدید بوده که تلاش در راستای افزایش درآمد سازمان نمود مشهودی از عزم سازمان برای تحقق این مهم و بالابردن بازدهی مجموعه است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 797921
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.