دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: رشد جمعیت استان البرز 2.8 برابر کشور است که در کنار عقب ماندگی‌های تاریخی، مشکلات را برای استان مضاعف می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرج،حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز حاشیه افتتاح طرح های دادگستری کرج ، افتتاح ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب کرج را برطرف کننده بخشی از مشکلات این مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: همکاران قضایی و اداری در فضای نامساعدی فعالیت می‌کردند حتی برخی از قضات در واحدهای مسکونی که کارکرد اداری ندارند به امر قضاوت مشغول بودند که در شان این همکاران نبود.

وی با تاکید بر ضرورت احداث ساختمان‌های جدید در استان برای دستگاه قضایی، بیان کرد: رشد جمعیت استان البرز 2.8 برابر کشور است که در کنار عقب‌ ماندگی‌ های تاریخی، مشکلات را برای استان مضاعف می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز نبود مجتمع قضایی در شرق و جنوب استان را از جمله مشکلات عدیده برای رسیدگی به امورات قضایی مردم عنوان کرد و توضیح داد: برای جنوب استان مقدمات اولیه احداث مجتمع‌های قضایی در ماهدشت و محمدشهر انجام شده ولی در مورد شرق استان تاکنون اقدامی نشده که امیدواریم اعتبارات لازم برای احداث مجتمع در شرق استان نیز تامین شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.