حافظ یعقوبی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکسین البرز با کسب پیروزی هایی که در چند بازی گذشته خود داشته، این روزها در کورس قهرمانی قرار گرفته و هدف همه ما این است که این پیروزی ها را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه هدف مان رسیدن به لیگ برتر و قهرمانی است خاطر نشان کرد: تلاش همه ما این است که این روند خوب و رو به جلو خود را ادامه بدهیم و امتیازهایمان را افزایش دهیم.
یعقوبی با اشاره به بازی اکسین و صبا گفت: در دیدار با تیم صبا می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه این تیم بکنیم اما متاسفانه بدشانسی هایی آوردیم.
وی ادامه داد: فجر سپاسی نیز تیم خوبی است، در بازی روز سه شنبه فشارهای زیادی از سوی این تیم بر ما وارد شد اما در نهایت ما تیم برتر زمین بودیم و توانستیم این بازی را ببریم.
مدافع اکسین البرز با اشاره به بازی روز سه شنبه آینده اکسین البرز با نفت مسجدسلیمان صدرنشین گفت: این تیم خط حمله بسیار خوبی دارد، نقاط ضعف و قوت نفت توسط کادر فنی اکسین آنالیز شده و تمامی تلاش خود را می کنیم تا نتیجه لازم را از این بازی گرفته و با نتیجه مطلوب به کرج بازگردیم.
یعقوبی با اشاره به مصدومیت خود افزود: حدود یک ماه مصدوم بودم،خیلی از تمرینات عقب افتادم ، اما اکنون بهبود یافته ام و بعد از چند جلسه توانسته ام و خودم را به تیم برسانم و در بازی با صبا نیز بابت اینکه علی لطیفی سرمربی اکسین به من اعتماد کردند ممنونم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.