به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در جلسه هیات رئیسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای البرز با بیان اینکه توسعه همه جانبه منوط به پیوست فرهنگی در تمام طرح ها است، اظهار داشت: البرز الگوهای بزرگی از ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان دارد.
وی ضمن تاکید بر لزوم احصاء اهداف و برنامه های مهم استان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: به همین منظور باید با اقدامات فرهنگی شاخص نسبت به الگوسازی برای جوانان و نوجوانان اقدام کرد.
نجفی حضور مدیران را در جلسات مربوط به سیاستگذاری ستاد کنگره شهدا ضروری دانست و گفت: مدیری که درک درستی از ایثار و شهادت نداشته و در چنین جلسه ای حاضر نشود سعادت و افتخار خدمت به مردم، ایثارگران و خانواده شهدا را نداشته و شایسته چنین پستی نیست.
وی با بیان اینکه توسعه همه جانبه تنها با پیوست فرهنگی محقق می شود، افزود: شهدا و ایثارگران تاکنون نماد ارزشمندی برای رشد و توسعه جمهوری اسلامی بوده اند از این رو باید با اهمیت بیشتری این امر را پیگیری کرد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه تمام امکانات استان برای برگزاری کنگره شهدای البرز بسیج می شود، گفت: ضرورت دارد مدیران تصمیم گیرنده در جلسات آتی حضور داشته باشند تا برنامه ریزی لازم برای برگزاری کنگره صورت گیرد.
نجفی افزود: البرز با ضعف های زیرساختی فراوانی در بسیاری از بخش ها مواجه است ولی در ارتباط با برگزاری کنگره شهدا هیچ مانعی به صورت جدی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: استان آمادگی لازم را برای برگزاری کنگره شهدا داشته و تدابیر لازم را برای این اقدام ارزشمند اتخاذ می کند و به همین منظور نیاز است تا شهرداری به تعهدات خود عمل کند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ضرورت دارد با حساسیت بیشتری نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کرد، گفت: در استانداری البرز عزم و اراده کافی برای برگزاری کنگره شهدا وجود دارد، ما نیز با این حمایت و پشتیبانی انگیزه بیشتری برای ادامه امور پیدا کرده ایم.
سردار سید یوسف مولایی افزود: در جلسات آتی برنامه ریزی های لازم در موعد مقرر برای برگزاری کنگره شهدا صورت می گیرد.
7414/ 1535 خبرنگار:وحیده عسکری**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.