حمید کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص مسایل مطرح شده در هیات فوتبال البرز مبنی بر اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی اکسین به هیات فوتبال اجازه بازی روز سه شنبه با فجر سپاسی به این تیم داده نخواهد شد، اظهار داشت: اکسین البرز تنها نماینده این استان در لیگ دسته 1 کشور است، هیات فوتبال در شرایطی که تنها 2 روز به بازی با فجر سپاسی مانده باید ما را حمایت کند نه اینکه با مطرح کردن چنین مواردی تیم را به حاشیه ببرد و سبب ایجاد بی انگیزگی شود.
وی اضافه کرد: اکسین البرز برای پرداخت بدهی خود به هیات فوتبال هیچ مشکلی ندارد و آماده نبودن قرارداد سبب تاخیر در این پرداخت شده، با این وجود نیاز به این همه آبروریزی نبود.
کریمی با بیان اینکه اکسین البرز در شهر خودش غریب مانده است، گفت: اکسین متعلق به کرج و همین استان است، تا کنون حتی یک ریال از تعهدات ما عقب نیفتاده است، در کل کشور فوتبال همین مشکلات را دارد اما در دیگر استان های کشور همه دست به دست هم می دهند تا فوتبال شان را نجات بدهند، اما در البرز 2 روز مانده به بازی، تیم را به حاشیه می برند، آیا واقعا عده ای به دنبال این هستند که در بازی با فجر سپاسی شکست بخوریم؟
وی ادامه داد: باشگاه های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال هم بدهی دارند، البته بدهی ها باید پرداخت شود که صددرصد این مهم از سوی هیات مدیره اکسین در همین هفته اتفاق می افتد، اما در موقعی که تیم نیاز به آرامش دارد حاشیه بردن تیم هیچ دردی را دوا نمی کند.
عضو هیات مدیره فوتبال اکسین البرز افزود: هیات فوتبال به عنوان متولی ورزش باید کمک کار باشد، عملکردها نباید به گونه ای باشد که افرادی که برای ارتقا ورزش استان با هزینه شخصی شان فعالیت می کنند را از کرده خودشان پشیمان کنیم.
کریمی ادامه داد: این روزها، زمان نتیجه گرفتن از یک سال فعالیت تیم است و 3 امتیاز می تواند برای ما بسیار سرنوشت ساز باشد، اکسین البرز نیاز به آرامش و حمایت دارد نباید به گونه ای رفتار کنیم که تنها نماینده البرز در لیگ دسته 1 کشور از این استان برود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.