به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رضا بیات گفت: این مهم به منظور آگاهی شهروندان از فرآیند صدور پروانه ساختمان، عدم خلاف و پایان کار همچنین کنترل ساخت و سازهای شهری توسط اداره تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج صورت گرفته است.
وی افزود: رویکرد شهروند محوری، صفحه ای را با عنوان نظام هدایت و کنترل ساخت و ساز شهری در پرتال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری راه اندازی کرده است تا موجبات رضایتمندی و افزایش آگاهی شهروندان در امور شهرسازی و تسریع روند اداری در این حوزه را محقق سازد.
بیات عنوان کرد: راه اندازی این صفحه در پرتال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج در راستای ارائه اطلاعات و خدمات شهرسازی به شهروندان از طریق تکنولوژی های روز و تحقق اتوماسیون شهرسازی صورت گرفته است؛ از طرفی بسیاری از مراجعین به این حوزه از نبود یک مرجع یا فرآیند کامل برای دریافت پروانه ساختمانی گلایه داشتند که راه اندازی صفحه نام برده کمک شایانی به ارباب رجوع دارد.
وی افزود: در صفحه نظام هدایت و کنترل ساخت و ساز شهری، یک نمودار گردش کار در خصوص روند دریافت پروانه ساختمانی قرار دارد و تمامی آنچه را که یک مراجعه کننده باید در این زمینه بداند به صورت مرحله ای ارائه و تشریح می کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 787449
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.