به گزارش ایرنا، محمد نبیونی در نشست روز یکشنبه شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهردار کرج باید در تمام نشست شورا شرکت کند در غیر این صورت لوایح شهرداری بررسی نمی‌شود.
وی گفت:ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد هیچ مدیری با هر قد و قامتی از جای دیگر وارد البرز شود زیرا به اندازه کافی کرج مهاجرپذیر بوده و دیگر نخواهیم گذاشت این اتفاق‌ها در کرج رخ دهد.
نبیونی با اشاره به سفر اعضای شورای شهر به کربلای معلی افزود: هزینه این سفر توسط خود اشخاص تامین شده و یک ریال از بودجه شورا و شهرداری نبوده است.
عباس زارع عضو شورای شهر کرج از برخی مشکلات در شهر گلایه کرد و گفت: وضعیت نابسامان
دستفروشان، وضعیت بد دور برگردان‌ها، چهره نادرست تابلوهای مغازه‌ها، عدم راه اندازی قطار شهری و وضعیت نابسامان اتوبوسرانی از جمله مشکلات است.
وی خواستار توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج شد و ادامه داد: ما باید فضای سبز خود را حفظ کنیم و به وضعیت نابسامان شهر در حوزه قطار شهری و ساماندهی درست اتوبوسرانی و خدمات‌دهی بپردازیم.
فرج الله ایلیات عضو دیگر شورای شهر کرج به موضوع ساماندهی دستفروشان 45 متری گلشهر اشاره کرد وگفت: پس از مدت بسیار طولانی و تلاش بخش حقوقی شهرداری 1.5 درصد عوارض بعد از کمیسیون در شهرداری کرج و به اتفاق آرا به صورت هماهنگ در کل کشور اجرا می‌شود که بسیار کار درست و شایسته‌ای بوده است.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.