عباس قاضیخانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح عیادت از بیماران در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می شود، افزود: این طرح از سوی خادمیاران رضوی و مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بیماران در مناطق مختلف استان قبل از عیادت و دیدار از سوی خادمیاران رضوی شناسایی می‌شوند، اظهار داشت: در این طرح ضمن عیادت و دیدار با بیماران، با حمل پرچم متبرک حرم رضوی، حس زیارت بارگاه منور رضوی از راه دور هم ایجاد شده و به خانواده‌های بیماران هدایا و تبرکی حضرت اهدا خواهد شد.
وی گفت: امروز در نخستین روز از اجرای این طرح، از بیماران بستری شده در بیمارستان البرز عیادت می شود و تا پایان ماه صفر از بیماران بستری شده در دیگر بیمارستان ها و همچنین تعدادی از بیماران بستری شده در منزل که از سوی کمیته امداد، مساجد، حسینیه ها و... معرفی شده اند، عیادت می شود.
قاضیخانی از دیگر طرح های اجرایی تا پایان ماه صفر را بهره برداری 30 کانون خادمیاری دانست و افزود: کانون رسانه ها، پزشکان، وکلا و خادم یاری خواهران حوزه علمیه از جمله کانون هایی است که فعال می شوند.
وی، اعزام اردوهای جهادی، اعزام پزشکان و دندانپزشکان و مبلغین خادم یار، برگزاری آیین خطبه خوانی در شب شهادت امام رضا(ع)، اجرای مراسم تعزیه خوانی و برگزاری محافل قرآنی را از دیگر برنامه ها دهه آخر صفر در استان ذکر کرد.
6156 / 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.