امروز در مراسمی، منوچهر غفاری به عنوان نخستین شهردار فردیس، معرفی شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم در حالی برگزار شد که جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند تا مسئولیت شهر تازه مستقل شده را به اولین شهردار، بسپارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه این شهرستان، با اشاره به لزوم داشتن شهردار برای فردیس، اظهار داشت: انتخاب افراد باتجربه و بومی در اداره شهر تأثیرگذار خواهد بود که شهردار منتخب از این ویژگی برخوردار است.

وی افزود: اعضای شورای فردیس برای من از اهمیت و حقوق برابری برخوردار هستند و این افراد چون انتخاب مردم هستند قابل اعتمادند.

امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر، صلاح مردم را فدای منفعت خود نکنند، گفت: لازم است شورا و شهردار در امورات شهری به درستی تصمیم بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: نقد منصفانه به پیشرفت فعالیت ها در سطح شهر کمک خواهد کرد لذا شورا، انتقاد سازنده را بر پایه دشمنی محسوب نکند.

ایمانی با تأکید بر اینکه مطالبات مردمی در دستورکار مدیریت شهری قرار گیرد، تصریح کرد: ادامه روند عملیاتی پروژه های عمرانی فردیس در اولویت کاری قرار گیرد.

وی ادامه داد: عدم ادامه پروژه‌های نیمه تمام، علاوه بر از بین بردن سرمایه مصرف شده، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که مردم از این وضعیت راضی نخواهند بود.

استقلال فردیس خواست مردم بود

حمید احدی سرپرست فرمانداری در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق های رأی گفت: این استقلال قدم بزرگی در سطح شهرستان فردیس خواهد بود.

وی افزود: از اعضای شورای شهر فردیس رضایت داشته و امیدواریم این اعضا بر پای عهد خود بمانند و با اقتدار به رشد و نمو شهر کمک کنند.

احدی یادآور شد: فرمانداری در راستای انجام وظایف شورای شهر با هدف آبادانی این شهرستان نوپا، نهایت همکاری را خواهد داشت.

مشکل در زیرساخت‌ها نهفته است

اسماعیل ذبیحی، رئیس شورای‌شهر فردیس، با اشاره به نابسامانی در زیرساخت شهرستان فردیس اظهار داشت: مشکلات بسیاری در زمینه کمبود فضای آموزشی و ورزشی و نبود تخت بیمارستانی در این شهرستان وجود دارد که کسی تاکنون پاسخگوی این موضوع نبوده است.

وی افزود: انتظار می‌رود نخستین شهردار فردیس در رفع مشکلات، تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهد.

رئیس‌شورای شهر فردیس تذکر داد: اگر عملکرد شهردار فردیس قابل قبول نباشد، مقابل او خواهیم ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.