به گزارش ایرنا،سید علیرضا مساعد شامگاه یکشنبه در نخستین نشست خبری در سالن اجتماعات شورای شهر مشکین دشت برگزارشد، افزود: در گام نخست املاک دارای سند ثبتی از تخفیف 50 درصدی عوارض نوسازی بهره مند می شوند.
وی در خصوص درآمد پایدار شهرداری که یکی از دغدغه های شهرداری های کشور است، اظهار داشت: باید قوانین اصلاح شود زیرا شهرداری با این قوانین موجود نمی تواند به سمت درآمد پایدار شهری حرکت کند.
وی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی بخشی از پروژه های عمرانی را در قالب تهاتر بازسازی ونوسازی خواهیم کرد.
شهردار مشکین دشت اولویت پروژه های شهرداری را اجرای آسفالت و جدولگذاری،بهبود عبور و مرور،رسیدگی به معابر شهری،تامین روشنایی معابر،توسعه فضای سبز ،ساماندهی نیروی انسانی ،بازسازی طرح تفصیلی و اقدامات فرهنگی برشمرد.
مساعد افزود: در صورت درآمد کافی بهره برداری از کتابخانه شهرک بعثت و خانه کشتی از پروژه های اولویت دار تا پایان سال 96 است.
وی افزود: این شهرداری به ماشین الات گریدر، لودر برف روبی و خاکبرداری و نمک و ماسه دپو شده
برای خدمات رسانی در فصل زمستان نیاز دارد.
شهردار مشکین دشت گفت: در تلاش هستیم برای پویایی و آبادانی شهر از افراد بومی و باتجربه در پست‌های مدیریتی استفاده نماییم.
مساعد در خصوص المان شهری مشکین دشت افزود: برای المان شهری می توانیم با ارائه فراخوان و اهداء جوایز انگیزه ای برای هنرمندانی که می خواهند طرح را ارائه بدهند ایجاد کنیم هر کسی که برنده این طرح شد با آن قرارداد منعقد می شود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.