اختلاف حساب شهرداری و بیمه ملت بعد از تحقیق و تفحص پنجمین شورای‌شهر کرج در بیستمین جلسه شورا با جدیت پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیستمین جلسه شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که طرح قرارداد شهرداری کرج با بیمه‌ ملت و اختلاف حساب مابین آنها، مهمترین موضوع جلسه امروز محسوب شد. 

بیمه‌ ملت، شهرداری کرج را متهم به عدم انجام تعهدات خود کرد و مدعی شد یکی از اعضای شهرداری کرج، رشوه‌‌ای معادل یکصد میلیون تومان همراه یک‌دستگاه اتومبیل دریافت کرده است. همچنین برای یک عینک با نمره‌ مشخص 200 سفارش صادر شده است.

شکایت شهرداری از بیمه ملت

معاون مالی و اقتصادی شورای‌شهر کرج ادعا کرد: این بیمه یک‌طرفه فسق قرار داد کرده در حالیکه طبق قرار، حق فسق نداشته است.

 محمدرضا رضاپور تهمت رشوه را کذب خواند و این شرکت را متهم به تشویش اذهان عمومی کرد و گفت: این شایعات بر این مبناست که اگر شهرداری از این شرکت شکایت کند، میلیاردها تومان باید خسارت پرداخت کنند.

کارمندان برای بیمه نداشته پول دادند 

، رئیس شورای‌شهر کرج در این‌باره توضیح داد: اختلافات باعث شده ارائه خدمات بیمه‌ای به کارکنان شهرداری، در عین کسر شدن حق بیمه از حقوق‌شان انجام نشود.

محمد نبیونی اظهار داشت: شرکت بیمه طرف قرارداد شهرداری مدعی است مطابق قرارداد مبالغی را طلبکار است و در قبال خدماتی که تا کنون انجام داده‌اند هیچ حق و حقوقی را دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این مشکل در دستور کار شورای‌شهر کرج قرار گرفته، تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع را بررسی کرده و با قرائت مصوبات و مشروح مذاکرات کمیسیون برنامه و بودجه طرح موضوع شد تا به سرعت این اختلاف حل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.