به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "دکتر محمدعلی نجفی" شامگاه سه شنبه در جریان سفر «مسعود سلطانی فر» به البرز، در آیین افتتاح متمرکز پروژه های ورزشی استان که در سالن مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس برگزار شد،گفت: در ایامی که دکتر سلطانی فر مدیریت وزارت ورزش را بر عهده گرفتند، اتفاقات بزرگی افتاده و ما شاهد موفقیت های وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی افزود: طبق آمار بیش از 147 هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز حضور دارند و 47 هیات و 150 هیات ورزشی به ثبت رسیده است.
دکتر نجفی گفت: فعالیت سمن ها در البرز بسیار قابل توجه است، در حال حاضر 150 سمن و سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند که ظرفیت ویژه ای بشمار می رود.
استاندار البرز گفت: با توجه به پتانسیل های غنی ورزشی استان، در بخش ملی نیاز توجه مسئولان داریم.
وی ادامه داد: حرکت ما شعاری نیست،رئیس جمهور عنایت ویژه ای به حوزه جوانان و بانوان دارند و در البرز هم بزودی شاهد تحولات خوبی در این بخش های حوزه های مدیریتی و اجتماعی خواهد بود.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: سرانه های ورزشی در البرز بسیار پایین است و باید این سرانه ها را ارتقا بدهیم.
وی افزود: سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج تا کنون بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای تکمیل آن 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز است که اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح ورزشی خواهیم بود.
استاندار البرز با بیان اینکه استاندر بسیاری بخش ها هم ظرفیت بالایی دارد،گفت: تلاش خواهیم کرد تا تیم سایپا را در استان بومی سازی کنیم و تیم استانی داشته باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775007
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.