مدیرکل مدیریت بحران استان، گفت: همه اقدامات لازم جهت آماده باش دستگاه‌ها برای مدیریت وضعیت شهر به دنبال بارش‌های فصلی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، اظهار داشت: هماهنگی لازم برای آماده‌باش مدیریت فصل زمستان و بارش‌های جوی با مسئولان مربوط صورت گرفته است.

مهرور افزود: اقدامات پیشگیرانه آنفولانزای فوق حاد پرندگان نیز با هدف تامین سلامت مردم صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با سازمان دامپزشکی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حوادث زمستان سال گذشته، بیان کرد: حدود 80 حادثه بهمن در محور کرج _ چالوس اتفاق افتاد لذا در این امر ضرورت توجه ویژه به این محور مواصلاتی پر تردد را می‌طلبد.

بررسی دستورالعمل اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت فصل‌های پاییز و زمستان، اقدامات پیشگیرانه از آنفلونزای حاد پرندگان، گزارش اداره‌کل هواشناسی و هلال‌احمر و شهرداری در خصوص پیش  وضعیت جوی در فصول پایانی سال از جمله محورهای طرح شده در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به شمار می‌رود.

طبق اعلام مدیرکل هواشناسی البرز، بارش های فصلی پاییز در البرز شاخص های نرمالی خواهد داشت.این بارش‌ها آبان ماه کمتر اما در اوایل آذر احتمال بارش‌ها بیشتر می‌شود. البرز در زمستان امسال با 4 دهم درصد بارش‌های جوی کمی از شاخص‌های معمولی فراتر می رود و بهار 97 هم بارندگی نرمال و بهار و زمستان زود‌رس نخواهیم داشت. آلاینده‌های محلی هم امروز و فردا پنجشنبه از حد مجاز فراتر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.