به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، ابتدای جلسه محمد نبیونی رئیس شورای اسلامی شهر کرج خواستار بررسی وضعیت شهروندان کیانمهر و رفع مشکلات ساکنان این منطقه شد.
در ادامه لوایح شهرداری مطرح شده در خصوص کمیسیون های عمران و سرمایه گذاری بررسی شدشد.
ساماندهی تپه مراد آباد از اهم موضوعات دومین کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج بود که با توجه به اینکه جذب سرمایه گذار و ایجاد درآمد های پایدار از اولویت های شورای پنجم است این مهم در کمیسیون مذکور مطرح و به بررسی کارشناسانه آن پرداخته و تصمیمات نهایی به جلسه رسمی شورا جهت تصویب نهایی تسلیم شد.
در این مصوبات با اشاره به موضوع ساماندهی تپه مراد آب، ارائه طرح اقتصادی این تپه در کنار طرح شهرسازی آن و در بازه زمانی سه ماهه مطرح و بیان شد که انجام هر گونه اقدامی در تپه مراد آب تا ارائه طرح اقتصادی آن متوقف شود.
احمدی پرگو معاون معماری شهرسازی شهرداری کرج در مورد این لایحه تشریح کرد: مطالعات طرح مورد نظر انجام و مقرر شده است تا مشاورین طرح توضیحات کافی در این مورد را بیان کنند و در نهایت برنامه های آن برای بخش عمومی که 72 هکتار است در کنار بخش عمومی که 72 هکتار است در کنار بخش مسکونی آن انجام شود.
وی بیان کرد: در تپه مراد آب اسلام آباد 72 هکتار آن آزاد سازی شده است و در 104 هکتار دیگر از اراضی آن تپه با رعایت مقررات مربوط به بافت های فرسوده پروانه ساخت مسکونی داده می شود.
محمد حسین خلیلی اردکانی عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه کار های اساسی و مهمی در این تپه می توان انجام داد افزود: تپه مراد آب نگینی برای شهر کرج است و بدین منظور مقرر شده که گزارش کاملی در این خصوص ارایه شود تا مردم نیز در جریان اقدامات انجام شده قرار داده شوند.
در نهایت با بیان ایکه به انجام مطالعات اقتصادی در کنار مطالعات طرح ساماندهی تپه مراد آب نیاز است، گفت: نحوه سرمایه گذاری در این مورد توسط مشاور اقتصادی طرح ارائه خواهد شد و در جلسات آتی مشاورین طرح ساماندهی می توانند برای ارائه گزارشات در صحن شورا حضور یابند.
فرج اله ایلیات عضو شورای اسلامی شهر کرج در مورد این لایحه گفت: در ابتدا به معابر، پل ها و جاده های آنجا که به عنوان زیرساخت مطرح هستند رسیدگی شود تا جذابیت های لازم ایجاد شود و در متمم بودجه سال جاری و یا بودجه سال آینده بودجه مورد نیاز برای آماده سازی این اقدامات عملیاتی شده و در ادامه به بحث سرمایه گذاری در تپه مراد آب پرداخت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 772452
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.