به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصلاح بودجه و کاهش درآمد شهرداری کرج، موضوعی بود که اعضای شورای اسلامی شهر کرج با توجه به ارسال اصلاحیه های متعدد و جابه جایی بودجه از سوی شهرداری، طی لایحه دو فوریتی خواستار اصلاح آن شدند.
بر اساس این طرح که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه علنی و با حضور شهردار مطرح شد، وکلای مردم خواستار تنظیم و ارسال اصلاحیه تا یک ماه آینده شدند تا بدین صورت از ارسال درخواستِ جابه جایی در ردیف های اعتباری به صورت موردی، جلوگیری شود.
احد رسولی، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج در این رابطه بیان داشت: با توجه به اینکه تنها 14 درصد از بودجه 96 شهرداری کرج در شش ماهه اول سال جاری محقق شده است و همچنین انحراف معیار شدید بودجۀ محقق، نسبت به بودجۀ پیش بینی شده وجود دارد اعضای شورای شهر خواستار اصلاح بودجه در قالب متمم از سوی شهرداری کرج می باشند.
وی با بیان اینکه بودجه کنونی بر اساس واقعیت های درآمد و هزینه های شهرداری تدوین نشده است، گفت: با توجه به سیاست های پیش بینی شده و برنامه هایی که شورای شهر کرج در دستور کار خود قرار داده است، لازم است شهرداری کرج با در نظر گرفتن انظباط مالی، نسبت به تجدید نظر در بودجه 96 و اعمال اصلاحیه در قالب متمم، اقدام نماید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764068
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.