به گزارش ایرنا، پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی استان البرز ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثار گران و قشرهای مختلف مردم عصر امروز بر مراز فرزندان رشید خمینی کبیر (ره) حضور یافتند و پس از قرائت فاتحه، آرمانهای والای این عزیزان را گرامی داشتند.
فرمانده انتظامی استان البرز در این آیین غبارروبی و عطرافشانی گفت: شهدای والامقام با رشادت و از خود گذشتگی در راه حفظ و حراست از مرز های ایران اسلامی با هرگونه توطئه دشمنان قسم خورده مبارزه کردند تا ما امروز در محیطی امن زندگی کنیم.
سردار عباسعلی محمدیان افزود: امنیت امروز کشور حاصل جوانمردی و رشادتهای شهدا و جانبازانی است که ازنقطه صفر مرزی تا محیط های شهری برای ملت ایران امنیت خاطر را بوجود آوردند و ما باید این نعمت الهی را با تمام قدرت حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: امروز علاوه برشهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم وشهدای نیروی انتظامی چه درداخل خاک کشور چه در خارج باید سرمشق و الگویی برای جوانان باشد که برای دفاع از خاک کشور و ناموس خود جوانمردانه دفاع کردند.
وی با تاکید بر ضرورت انتقال آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به نسل های یادآورشد: دشمنان امروز با تبلیغات گسترده در نظر دارند تا به انقلاب و کشور ضربه وارد کنند و در جنگ نرم با ساخت برنامه های مبتذل ماهواره ای جوانان و مرد و زن ایرانی را هدف قرار داده اند.
وی اظهار کرد: ما به عنوان بازماندگان و ادامه دهندگان راه شهدا دِین بزرگی بر گردن داریم و باید پاسدار خون شهدا باشیم چرا که شهدا با تمام وجودشان از ارزش های انقلاب دفاع کرده و خون پاکشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
استان البرز 290 شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.