به گزارش ایرنا، علی خیلدار عصر پنجشنبه در چهارمین یادواره شهدای دهستان برغان، روستای اغشت، افزود: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی می دانستند که در میدانی پا می گذارند که میدان مین، سیم خاردار و شهادت دارد، اما با این وجود لحظه ای از مقاومت دست نکشیدند.
وی اضافه کرد: دفاع و مقاومت کلید واژه انقلاب اسلامی است که رزمندگان و مدافعان حرم و حریم ما به جهانیان یاد داده اند و کوچکترین کاری که در برابر این عظمت و بزرگی شان می توانیم انجام بدهیم این است که یادشان را گرامی بداریم.
خیلدار گفت:در دوران دفاع مقدس تمامی دنیا دیده اند که چگونه ملت ایران با دست خالی در برابر 30 کشور دنیا ایستادگی کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشورشان به دست دشمنان این مرز و بوم بیافتد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز نیز گفت:شهدای حرم خود را در رودخانه امام حسین (ع) که منشا جاودانگی است، انداختند و ماندگارشدند.
سردار سید یوسف مولایی افزود:شهدای ما به خوبی به این باور رسیدند که خود را به کدامین رودخانه بیاندازند و به راستی که حیات جاودانه یافتند.
وی اضافه کرد: شهیدان ما زنده اند چرا که حرکت آفرین و شورآفرین هستند و اگر از خودگذشتگی آنان نبود ما زندگی نداشته ایم.
مولایی با اشاره به شهیدحججی بیان داشت:اگر نحوه شهادت این شهید مدافع حرم را با دستگیرشدگان انگلیسی و آمریکایی که همگی بهترین آموزش ها را دیده اند و می دانند که اگر به دست نیروهای سپاه بیفتند، اتفاقی برایشان نمی افتد، مقایسه کنید به خوبی به این نکته می رسیم که حججی مردانه و استوار ایستاد.
7414/خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.