به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، «یوسف گلشن» صبح امروز دوشنبه در جریان حضور در دفتر روابط عمومی استانداری، طی دیداری با کارکنان این مجموعه،مهمترین اولویت های حوزه اطلاع رسانی و رسانه را تبیین کرد.
در این نشست مشاور استاندار و سرپرست دفتر و روابط عمومی استانداری البرز توجه به عنصر نوآوری و تازگی در فعالیت های کار روابط عمومی را خاطر نشان کرد و گفت: امیدوارم با دقت و سرعت بیشتری به وظیفه ی سازمانی خود عمل کنید و همه با هم برای اعتلای جایگاه روابط عمومی و فعالیت های این حوزه اهتمام ورزید.
اهتمام در اجرای وظایف درون سازمانی و برون سازمانی از تأکیدات مشاور استاندار در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری بود.
گلشن در ادامه به ترسیم اهداف سازمانی پرداخت و همفکری و بازتعریف ماموریت های سازمانی را مورد تأکید قرار داد.
بهره مندی مناسب از ظرفیت رسانه و انعکاس حرفه ای اقدامات در حوزه روابط عمومی از دیگر موضوعاتی بود که مشاور استاندار بر آن اشاره داشت.
گلشن توجه به عناصر و ارزش های خبری شامل؛سرعت، دقت و صحت در انتشار رویدادها را نیز از مولفه های مهم در حوزه اطلاع رسانی برشمرد.
در ادامه طوسی مشاور استاندار در امور ارتباطات و رسانه نیز ضمن سپاسگزاری از زحمات کارمندان این بخش، از حمایت ها و راهنمایی های سازنده و ارزنده ی مشاور و سرپرست دفتر استاندار قدردانی کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 760935
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.