استاندار البرز بر لزوم راه اندازی مرکز غربالگری معتادان البرز، ظرف یک ماه آینده، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در شورای هماهنگی مواد مخدر استان، گفت: لازم است با برداشتن موانع راه اندازی، مراکز غربالگری معتادان و مرکز ماده 16 استان، احصا و با رفع مشکلات، هرچه سریعتر راه اندازی شود.

استاندار البرز با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مورد تاکید و توجه ویژه مقام معظم رهبری است گفت: برش های استانی طرح های کلان کشور در این حوزه به درستی اجرایی شود.

نجفی با تایید اینکه برای انجام وظایف محوله اما و اگر آوردن، خطاست، افزود: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه وظیفه دارند که باید در انجام آن تعلل نکنند.

وی با عنوان حساس بودن آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: مدیران برای اشراف بیشتر در خصوص تکالیف محوله در جلسات استانی حضور پیدا کند و اعتبارات پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی  پیش بینی شود.

استاندار البرز با یادآوری پایان یافتن فرصت پژوهش و تحقیق در مسائل اجتماعی، اظهار داشت: لازم است میدانی وارد عمل شد چراکه زیباسازی شهر بدون زیرساخت های شهر امکان پذیر نیست.

 نجفی ادامه داد: همه مسئولان نسبت به آسیب‌های اجتماعی احساس مسئولیت کنند. کاهش آسیب‌های اجتماعی کار فرهنگی می طلبد لذا رسالت رسانه ها خصوصاً صدا و سیما در این حوزه، خطیر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.