به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در دیداربا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز افزود: حرکت در مسیر توسعه و بهره گیری از فناوری روز، ازجمله اولویت های جمهوری اسلامی است و در این رابطه بایستی با مساله سواد رسانه ای و ارتقای آن توجه ویژه ای معطوف شود.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر باید تولید محتوای ترویج کننده فرهنگ ارزشمند دینی و اسلامی در دستور کار سازمان های مسئول و مرتبط قرار گیرد تا بتوانیم از اشاعه بی اخلاقی و بی بند و باری در جامعه جلوگیری کنیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرزدراین دیدارگفت: یکی از شاخص ترین عوامل پیاده سازی دولت الکترونیک جلو گیری از فساد اداری و رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده از سوی دولت خواهد بود.
غلامرضا حمیدی افزود: در طول دولت یازدهم پهنای باند از شش گیگا بایت به 64 گیگا بایت افزایش یافته در این مدت 900 میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت ارتباطی و فناوری اختصاص یافته که 80 درصد این رقم از طریق بخش خصوصی محقق شده است.
وی اضافه کرد: استان البرز دربخش توسعه فناوری از رتبه 14 به رتبه 5 رسیده و 9 برابر رشد داشته است.
وی ادامه داد: در بخش خدمات دولت الکترونیک نیز از 48 خدمت اکنون به 575 خدمت در سه سطح اطلاع رسانی، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی و ایجاد ارتباط دو طرفه رسیده ایم و درزمان حاضر 10 دستگاه در استان به سامانه استعلامات مجهز شده‌اند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.