به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از ادامه پروژه بزرگراه همت که صبح شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه از دیدگاه مردم زمان زیادی صرف اتمام عملیات ادامه پروژه بزرگراه همت شده است، افزود: بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی پیمانکار، مانع اصلی سر راه ادامه این پروژه مهم با رفع مشکل نقدینگی و حل معضل تملک و معارضین رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در این استان باید به روند اجرای پروژه ورود کرده و میزان اعتبار لازم برای اتمام پروژه را اعلام کند.
نوبخت گفت: اهتمام ویژه ای در مسئولان استانی و ملی وجود دارد که پروژه شهید همت در اسرع وقت بهره برداری کامل شود، از این رو زمانبندی پایان طرح با برنامه ریزی دقیق به عهده استاندار البرز گذاشته شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: با موضوعاتی در مسیر این پروژه نظیر تملک برخورد کرده ایم، با تمام این مسایل جلسات برگزار خواهد شد تا‌ ادامه بزرگراه شهید همت با کیفیت مطلوب به سرانجام برسد.
نوبخت با تاکید بر اینکه پروژه بزرگراه تهران - شمال در ادامه پروژه همت مورد توجه قرار خواهد گرفت، ادامه داد: این پروژه ها در بهبود هوا و ترافیک استان تاثیر گذار است.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.