به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی ایران ، این سینمار به مدت 2 روز از یکم تا دوم آذرماه در مشکین دشت فردیس برگزار خواهد شد.
براین اساس کلیه اساتید دانشگاه ها، محققان و پژوهشگران، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد رشته های شیمی، مهندسی شیمی، مواد، برق و الکترونیک، صنعتگران و سایر علاقه مندان به زمینه های مختلف الکتروشیمی برای شرکت در این سمینار علمی می توانند با ارسال مقالات خود تا اول آبان ماه 1396 در زمینه های مختلف محورهای سمینار از طریق مراجعه به سایت دبیر خانه سمینار به آدرس: www.iranecs.ir در این سمینار شرکت نمایند.
گردهمایی بزرگ اساتید، پژوهشگران، صنعتگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر علاقه مندان در زمینه های مختلف الکترو شیمی در سطح کشور، ایجاد هم افزایی فعالیت های پژوهشی کشور در راستای بومی سازی و ارتقای الکتروشیمی در کشور، ترویج تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه ای در زمینه های مختلف الکتروشیمی، بهره گیری از دانش فنی، تبادل اطلاعات و تجارب بین متخصصین، پژوهشگران و صنعتگران عرصه الکتروشیمی، گسترش ارتباط مراکز دانشگاهی و پژوهشی با صنایع مرتبط از جمله اهداف این سمینار می باشد.
گفتنی است، سیزدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران مورد تائید ستاد نانو برای دریافت حمایت تشویقی پایان نامه های مرتبط با فناوری نانو در سال 1396 اعلام شده است. همچنین مقالات برگزیده این سمینار در 3 مجله انگلیسی زبان علمی - پژوهشی چاپ خواهد شد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت این سمینار : http://conf.isc.gov.ir/13thecsi مراجعه نمایند.
پژوهشگاه مواد وانرژی در مشکین دشت فردیس البرز مستقر است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.