به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل شهرسازی، جلسه ای مشترک در دفتر معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با حضور مدیران ارشد مدیریت شهری این کلانشهر برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مهدی حاجی قاسمی ریاست کمیسیون عمران معماری و شهرسازی،حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج همراه بود ،مدیران به بررسی موضوعات مرتبط با حوزه شهرسازی اعم از وضعیت مجریان و سازندگان در ساخت و سازهای شهری، نحوه صدور شناسنامه فنی و ملکی و اقدامات سازمان نظام مهندسی در انجام وظایف قانونی پرداختند.
بررسی وضعیت بافتهای فرسوده در سطح شهر کرج، همچنین خدمات آزمایشگاهی ارائه شده در بحث شهرسازی از دیگر موضوعاتی بود که توسط مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج مورد بحث و بررسی وهمفکری قرار گرفت .
در این نشست مقرر شد، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج پیگیری های لازم را برای ارتقاء هر چه بیشتر خدمات شهرسازی به شهروندان و سازندگان انجام دهد؛ همچنین در نظر گرفته شد جلسات هم اندیشی در حوزه شهرسازی به منظور کاهش مدت زمان صدور پروانه و تامین رضایت مندی مالکان و مهندسان به صورت مستمر برگزار شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758228
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.