به گزارش خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل؛ علی رحمتی در بازدید سرزده از عملیات برف روبی گردنه الماس در محور خلخال اسالم از تلاش های شبانه روزی راهداران در بازگشایی محورهای مواصلاتی قدردانی کرد و اظهار کرد: در استان اردبیل 8 گردنه برف گیر و 12 راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش اولین برف پائیزی در شهرستانهای نیر ، خلخال و مشکین شهر موجب خوشحالی کشاورزان شد و سیمای زمستانی به استان بخشید گفت : علیرغم بارش 30 سانتی متری برف در گردنه الماس با تلاش و آمادگی کامل راهداران کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها بصورت روان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل طول راههای استان را 6 هزارو 371 کیلومتر عنوان کرد و افزود : نیروهای پرتلاش راهداری با روحیه جهادی و انقلابی امسال با 360 نفر نیروی انسانی و 200 دستگاه ماشین آلات باهمه توان در کلیه محورهای استان مستقر شده و آماده ارائه خدمات لازم به هموطنان عزیز هستند.

علی رحمتی با بیان اینکه علیرغم باز بودن کلیه محورهای مواصلاتی استان ضروری است رانندگان هنگام تردد از محورها به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از شتاب زدگی و عجله خودداری کنند تصریح کرد : به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو، تجهیزات زمستانی و مواد غذایی برای ترددکنندگان از جاده‌ها ضروری است.

وی از مردم خواست قبل از سفر آخرین وضعیت جاده ها را از طریق سامانه و اپلیکیشن 141 مرکز مدیریت راهها و کانال رسمی این اداره کل در فضای مجازی به آدرس ardabilrmto@ بررسی و توصیه های ایمنی راهداران و پلیس راه را رعایت کنند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758225
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.